eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStan konta orange › Re: Stan konta orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Stan konta orange
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5eeb40ba$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <rcfjm6$6sv$1@gioia.aioe.org> <5eeb626d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eeb74d8$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eeb7759$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eeb8a52$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eec793b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eecc69d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <L...@j...cb>
    Date: Sat, 20 Jun 2020 08:56:24 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5eecc69d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 42
    Message-ID: <5eedb316$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.101.154
    X-Trace: 1592636182 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 188.33.101.154:49946
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2733
    X-Received-Body-CRC: 4165586931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1094450
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.06.2020 o 16:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5eec793b$0$17349$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 18.06.2020 o 17:37, J.F. pisze:
    >>>>> Nadal mozna zobaczyc.
    >>>>> Tylko niedawno cos zmieniali i migrowali na nową platforme.
    >>>>> Teraz sie musisz zalogowac e-mailem
    >>>
    >>>>> https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie
    >>>
    >>>> Tylko że ja nie mam konta połączonego z e-mailem.  Login albo nr
    >>>> telefonu i hasło, żadnego maila.
    >>
    >>> Musisz miec, stare juz nie dziala.
    >>
    >>> Zaloguj sie numerem po staremu
    >>> https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
    >>
    >>> cos sie powinno pokazac o przejsciu na nowy system.
    >>> po czym bedziesz musial podac numer klienta, wiec najprosciej od
    >>> razu zadzwonic do infolinii :-)
    >>
    >> Ale przecie loguję się na to swoje konto, tylko ze tam nie ma nic
    >> coby mogło mnie interesować.
    >
    > Bo jest na nowej platformie, czy jakos tak.
    > Ktora wymaga zalogowania sie emailem, i przypisania twojego numeru.
    >
    > A przypisanie numeru wymaga podania numeru klienta ... prepaid :-P
    > I bodajze PUK karty ...
    >
    > Przechodzilem niedawno, i znow mam swoje konto..
    >
    > J.
    >

    Co się dzieje z tymi operatorami, zresztą orange to zawsze była kiła pod
    względem obsługi klienta, ale ostatnio i Play się zbiesił. Nie można już
    pytać/reklamować z sprzętu stacjonarnego, - "usługa dostępna tylko w
    aplikacji mobilnej"... Wścieklicy dostali z tym rzucaniem kłód pod nogi
    klienta czy co?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: