  • Data: 2020-09-27 18:58:34
    Temat: Re: Stare TV zakłócało Internet przez 18 miesięcy
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2020 o 18:36, K pisze:

    > To bylo zabezpieczenie przed wywozeniem za granice tak mi sie cos o uszy
    > obilo. Pomijajac, ze w Polsce aby odebrac wiazke brytyjska potrzeba duzo
    > szczescia i wielkiej anteny to swego czasu byly w Polsce firmy, ktore
    > oferowaly Sky UK z umowa podpisana na kogos w UK. Tuner byl w zestawie z
    > bramka VoIP.
    Te duże anteny to są potrzebne do odbioru kanałów z wiązki brytyjskiej.
    W zamian za brak kodowania zdecydowano się ograniczyć możliwość odbioru
    właśnie odpowiednio formując wiązkę nadawaną przez satelitę.
    Kanały od Sky są w większości kodowane, więc nie ma potrzeby nadawać
    tego tylko w "wąskiej" wiązce i dlatego te kanały wykorzystują również
    "szersze" wiązki, których odbiór nie wymaga tak wielkich anten.