    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stare radio Pionier
    Date: Mon, 19 Oct 2009 16:13:54 +0200

    R pisze:

    > daj znać Atlantis jak będziesz zainteresowany, jak tak, to opisz pliz w
    > jakim jest stanie, najchętniej na priv jak będziesz zainteresowany, to daj
    > znać, podam adres do korespondencji.

    Nie jest na sprzedaż - sam chciałbym spróbować go uruchomić i umieścić
    na eksponowanym miejscu. ;)
    Generalnie stan zewnętrzny nie jest zły - obudowa rzecz jasna posiada
    pewne ślady nadgryzienia przez ten ładny kawał czasu, niemniej nie jest
    zmasakrowana (a takie czasem widuje się na Allegro albo giełdach
    staroci). Brakuje tylnej ścianki (jeśli uda mi się go uruchomić zrobię
    zamiennik z pilśni) oraz napisy na szybce robiącej za skalę są
    nieczytelne - dosłownie "spłynęły" przyjmując przez lata wilgoć z powietrza.

    Jest to wersja w obudowie BA-3:
    http://oldradio.pl/img/pionier/ob-BAK-3.jpg
    a nie ta bardziej popularna BA-1 lub BA-2:
    http://oldradio.pl/img/pionier/ob-BAK-2.jpg

    Aha, niestety brakuje również gałek... :/