    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Stary program inżynierski.
    Date: 12 Jun 2020 07:59:04 GMT

    Jest Thu, 11 Jun 2020 16:15:20 -0700 (PDT), Konrad Anikiel pisze:

    > Freecad może nie jest tak intuicyjny jak Solidworks (polemizowałbym),
    > ale spójrz na życie od pozytywnej strony.

    Z CADem parametrycznym nigdy poza FC nie pracowałem, więc trudno się odnieść
    do porównania, ale przyznam, że na początku było ciężko. Dla mnie
    największym problemem w pracy z FreeCAD jest relatywnie spora ilość
    bugów na które można się nadziać, czasem potrafi się wykrzaczyć. Nie
    wszystkie ,,workbenche" są równym stopniu dopracowane, czasem trzeba
    posiłkować się tymi ,,nieoficjalnymi" etc. Słowem, jest trochę zachodu.
    Jednak można przez to przebrnąć i praca może być całkiem przyjemna.

    > Freecad jest opensourcową biblioteką Pythona. Jedną linijką kodu
    > w jupyterowym notebooku updatujesz dowolnie skomplikowany projekt!

    Otóż to. Narzędzie z dużym potencjałem. Od lat nie projektuję zawodowo,
    ale gdybym kiedyś miał coś takiego... :)

    k.