    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Sun, 11 Apr 2021 19:35:51 +0200

    W dniu 11-04-2021 o 18:44, ToMasz pisze:

    > po raz drugi - nie ja.

    Jak nie Ty, skoro jednak odpowiadasz?

    > ale to nie ma związku ze sprzedażą samochodów.

    Ma z posiadaniem w dudzie innych i czystego powietrza i klimatu w ogóle.

    > jasne.

    No jasne.

    > a elektryk pędzony w 100% prądem ze słońca jest najlepszy. ale
    > TERAZ w POLSCE udział paliw odnawialnych mamy na poziomie? 18%.

    Nadal ta sama prawidłowość.
    Poza tym elektryki zazwyczaj mają ten miks lepszy, bo pewnie ich nabywcy
    z dużo większym stopniu korzystają z własnych oze.

    > osiemnaście, z czego zimą, gdy ten prąd jest potrzebny na ogrzewanie
    > samochodów elektrycznych - jeszcze mniej.

    Bo spaliniaki to się ogrzewają czystym powietrze, a wręcz je produkują
    podczas grzania....

    > Patrz jak dyskutujesz. "nie wspominając nawet (...) będzie malał". Bo
    > co?

    Bo śmigło.
    Poczytaj wątki z ostatniego roku, jak nie pamiętasz co w nich było.

    > zastanów się wiec czy pisanie, tym bardziej pisanie które nakłania do
    > sporów, przyśpieszy elektryfikacje transportu czy nie.

    Sugerujesz że tylko wymarcie ciasnych łbów to zrobi?
    Może masz rację.

    Liczę jednak na tych, którzy jeszcze decyzji nie podjęli, ale już sie
    zastanawiają.

    > coś jakbym żony słuchał. Jest cel, mglisty, droga dojścia zaskakująco
    > wyraźna. Propozycja skorzystania z innej drogi, nawet poparta
    > argumentami, logiką - absolutnie wykluczona.

    Ale przez kogo?
    Bo ja nic nie wykluczam, tyle że na dzień dzisiejszy nic lepszego nie ma.