  • Data: 2021-04-15 11:08:32
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/04/2021 18:42, Myjk wrote:
    > Wed, 14 Apr 2021 11:12:21 +0100, K

    > Czyli masz sraczkę, CBDU. Inna sprawa że teraz jak widać masz już dwie
    > sraczki.

    > Oczywiście że masz problem z EV, bo równie dobrze można się w identyczny
    > sposób przyssać do spaliniaków jak i setki tysięcy innych produktów, ale ty
    > masz sraczkę tylko odnośnie EV. Jak zrozumiesz, to wróć.

    Mam sraczke odnosnie nagabywania na kazdym kroku. Zebys chociaz mial
    jeszcze tego elektryka i 100% zuzytej energii z OZE. Ale masz hybryde,
    ktora srednio podczas cyklu swojego zycia smrodzi tak samo jak dizel euro6.

    > Kto ci znowu coś wmawiał biedaku?

    Ty, koniu i Jacek. W kazdej jednej dyskusji na temat wyzszosci jednego
    nad drugim.

    Postawiłęś absurdalna tezę że w PL
    > syfiarzem jest właściciel elektryka, choć to zwyczajne kłamstwo nawet
    > uwzględniając PL (co już niejednokrotnie było ci tłumaczone jak krowie na
    > rowie, ale wszystko to jak krew w piach).

    Nie stawialem takiej tezy. Myslisz mnie z kims innym. Napisalem, ze
    produkcja baterii od momentu wydobycia metali potrzebnych do jej
    produkcji poprzez pozniejsza obrobke zanieczyszcza srodowisko i ze to
    jest kwestia ktora platni beta testerzy ev zgrabnie pomijaja w swojej
    propagandzie.