    From: "123" <z...@z...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sterownik do pendrive'ów potrzebny
    Date: Wed, 4 Mar 2009 21:18:04 +0100

    Dziękuję za informacje.

    > Pozwole sobie zacytowac ze strony Patriota
    > http://www.patriotmem.com/support/flashSupportp.jsp
    > "Xporter Driver, Tutorials, and Utilities Download
    [...]
    > **Please contact s...@p...com to have this driver sent to
    > you."

    Mam nadzieję, że odpowiedzą i przyślą sterownik e-mailem. :-)

    > a dla Kingstona... mialo mi sie nie chciec, ale mi sie zachcialo:
    > http://www.kingston.com/support/USBFLASHDRIVES/defau
    lt.asp

    Na tej stronie nie znalazłem ani sterownika ani adresu gdzie można by
    napisać.
    Znalazłem w Internecie plik UStorageWin98Driver2.0.exe, ale niestety
    pomimo poprawnej instalacji pendrive nie działa.

    Takie rozwiązanie spowodowałoby, że moja koleżanka musiałaby
    wykorzystywać pendrive'a konkretnej firmy. Ale to jest lepsze niż nic.