eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStilo 1.6 16V jaka jest prawda. › Re: Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
    Date: Mon, 22 Nov 2010 15:25:07 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <icdug5$ieo$1@news.onet.pl>
    References: <icdkkd$9a8$1@inews.gazeta.pl>
    <4cea577a$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
    <icdt9o$9qa$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-11-43.ip.netia.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1290435910 18904 87.205.11.43 (22 Nov 2010 14:25:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Nov 2010 14:25:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327456
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli pytasz o fiatowskie 1.6 16v sprzed roku 2005 to ja mialem, rocznik
    > 1997 albo 98 i jakos tak okolo 90 kkm padly walki rozrzadu na ktoryms
    > cylindrze (nie pamieta na ktorym) a moze 3 kkm pozniej korba.

    ja takim sie kulam do dzis, licznikowo przekroczylem 230kkm, ile faktycznie
    nie wiem. Jedyne co, to zawor mi sie upalil, podobno od zle wyregulowanej
    instalacji LPG. Poza tym co 4 lata wymiana alternatora (ok 200zl) i tyle.
    Silnik glosny, mocny (siena, masa 1050kg), zre sporo paliwa, trzeba krecic
    powyzej 3tys obr ale nie do zajechania.
    Co do samego stilo - autko fajne, ale z elektryka faktycznie sa jakies
    problemy. U znajomego centralny zamek wariuje, ASO poprawia i za chwile
    zabawa od poczatku. Poza tym na nic nie narzeka, ale ma JTD, a to juz na
    prawde fajny silniczek :) Jakbys mogl zamiast tego 1.6 wziac JTD to bylbys
    bardziej zadowolony ;)

    > Podobno konstrukcja magistrali byla taka z na ktorys cylinder szlo
    > mniejsze cisnienie oleju niz powinno.

    to to bylo we fiatowskich 1.4 12V (bravo/brava)

    --
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: