  • Data: 2022-01-10 12:21:42
    Temat: Re: Suszenie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:srh0r8$g8r$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Z powietrza. Mgliście siarczyście.

    ze zwalczania wilgoci w samochodzie
    mam czarny pas.

    > Ile to paliwa kosztuje? :-)

    np jedziesz do rodzinki na bigos, 50km w jedna stronę
    silnik wytwarza nadto ciepła które wytraci w chłodnicy więc lepiej
    nich traci w nagrzewnicy. Warunek nie może być pasażera który niarczy
    że oczy wysychają.

    Zarabiam za granicą więc mam wywalone
    ile to paliwa kosztuje.

    mówie ci passat stoi miesiącami w Polsce i nie ma wilgoci.

    wilgoć = przeciek do kabiny.
    dopóki nie zlikwidujesz przecieku syzyfowa praca.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy