  • 11. Data: 2020-04-28 18:34:55
    Temat: Re: Suzuki Baleno
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-28 12:02, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Pomijasz prestiż a ten wiadomo jest bezcenny ;-)

    Ba, zwłaszcza w Passacie. :-) I do tego Volkswagenie. :-) Do tego
    oczywiście w dizlu. :-)

  • 12. Data: 2020-04-28 19:04:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Taki mamy klimat ;-) choć dobrobyt na wsi coraz większy więc B6 już na topie

  • 13. Data: 2020-04-28 20:20:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:3962197b-0586-4e88-90d3-d4143beda1a6@googlegro
    ups.com>
    user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

    > Pomijasz prestiż a ten wiadomo jest bezcenny ;-)

    no tak, właśnie wielu wkłada go garnka ten prestiż ;)

    --
    Piter

    #zawszegratem

  • 14. Data: 2020-04-29 11:32:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/04/2020 15:23, nadir wrote:

    > Trudno mi powiedzieć, bo zbyt rzadko kupuje samochody, za to zbyt często
    > muszę je naprawiać i tak nie bardzo mam do tego zapał. Średnia wieku
    > moich samochodów to 33 lata.

    Jakies klasyki?

  • 15. Data: 2020-04-29 15:31:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.04.2020 o 11:32, K pisze:

    > Jakies klasyki?

    No może jeden? Reszta to około dwudziestoletnie dupowozy i jeden z nich
    zamierzam wymienić.

  • 16. Data: 2020-04-29 16:11:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/04/2020 14:31, nadir wrote:

    > No może jeden? Reszta to około dwudziestoletnie dupowozy i jeden z nich
    > zamierzam wymienić.

    Jak pozostale tez moga nimi zostac i masz gdzie trzymac to trzymaj na
    lepsze czasy.