  • Data: 2021-12-04 13:30:23
    Temat: Re: Swap programatora w kuchence
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 grudnia 2021 o 13:18:14 UTC+1 PeJot napisał(a):

> [...]
    sterowaniem zmostkowalem uwalone sterowanie i dziala... Programator tylko mial zegar
    i timer do piekarnika i podawal faze na przełącznik trybu pracy. Do niczego nie jest
    potrzebny ;)
    > Używany pasujący programator może i by się znalazł, ale za
    > nieakceptowalne pieniądze jak dla 20+ letniej kuchenki. A z tego
    > programatora używany był termostat, termometr i czasem minutnik.
    > Termostat mechaniczny kosztuje grosze, a pozostałe funkcje da się
    > zastąpić zewnętrznymi urządzeniami.

    Moj to Mastercook OP5ER , coś takiego
    https://www.megamedia.pl/piekarnik-mastercook-op5er-
    x.php
    6 pokręteł: 4 x gaz do kuchenki, tryb piekarnika, temperatura piekarnika
    Padł "zegar", wyświetlał on też (o ile pamiętam) temperaturę w piekarniku, ale sam
    termostat jest osobno i u mnie działa dalej... Bez zegara (bezpośrednio zasilanie na
    przełącznik trybu piekarnika) już ponad 10 lat ...