  • 1. Data: 2021-11-28 13:17:55
    Temat: Swap programatora w kuchence
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.

    Jakiś czas temu walczyłem ze spalonym programatorem piekarnika w
    kuchence Wrozamet Mastercook i przez parę miesięcy było OK, ale teraz
    ustrojstwo było padło na amen, zapewne ze względu na gorące środowisko
    pracy i zaawansowany wiek. Oryginalny programator jest niedostępny, a
    muszę coś wykombinować, bo piekarnik nie działa a sezon wypieków się
    zbliża :> Pomysł jest taki aby podmienić stary programator na jakiś
    współcześnie dostępny, zapewne *razem* z czujnikiem temperatury. Może
    ktoś już coś podobnego uskutecznił i coś podpowie. Zależy mi na odczycie
    temperatury i jej regulacji, natomiast programator czasowy wydaje się
    zbędny. Wolałbym uniknąć instalacji regulatora mechanicznego.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2021-11-28 16:03:09
    Temat: Re: Swap programatora w kuchence
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > programator czasowy wydaje się zbędny. Wolałbym uniknąć instalacji regulatora

    Nie napisałeś jaka kuchenka. A tu patrzyłeś?
    https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-kuchenek/czesc
    i-mastercook/programatory-do-kuchenek-mastercook,g19
    17005.html
    Wojtek

  • 3. Data: 2021-11-28 19:28:36
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-11-28 o 16:03, wowa pisze:

    > Nie napisałeś jaka kuchenka. A tu patrzyłeś?
    > https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-kuchenek/czesc
    i-mastercook/programatory-do-kuchenek-mastercook,g19
    17005.html

    Ceny są zaporowe, a i funkcjonalność w zasadzie ogranicza się do
    programatora czasowego, który jest mi obojętny. Chyba jednak przyjdzie
    zainstalować mechaniczny termostat.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 4. Data: 2021-12-04 11:28:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    niedziela, 28 listopada 2021 o 13:18:06 UTC+1 PeJot napisał(a):
    > Jakiś czas temu walczyłem ze spalonym programatorem piekarnika w
    > kuchence Wrozamet Mastercook i przez parę miesięcy było OK, ale teraz
    > ustrojstwo było padło na amen

    Ja w Mastercooku, takim z potencjometrem do regulacji temperatury, nie cyfrowym
    sterowaniem zmostkowalem uwalone sterowanie i dziala... Programator tylko mial zegar
    i timer do piekarnika i podawal faze na przełącznik trybu pracy. Do niczego nie jest
    potrzebny ;)

  • 5. Data: 2021-12-04 13:18:04
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-12-04 o 11:28, WS pisze:

> [...]
    i timer do piekarnika i podawal faze na przełącznik trybu pracy. Do niczego nie jest

    Używany pasujący programator może i by się znalazł, ale za
    nieakceptowalne pieniądze jak dla 20+ letniej kuchenki. A z tego
    programatora używany był termostat, termometr i czasem minutnik.
    Termostat mechaniczny kosztuje grosze, a pozostałe funkcje da się
    zastąpić zewnętrznymi urządzeniami.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 6. Data: 2021-12-04 13:30:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 13:18:14 UTC+1 PeJot napisał(a):

> [...]
    > programatora używany był termostat, termometr i czasem minutnik.
    > Termostat mechaniczny kosztuje grosze, a pozostałe funkcje da się

    Moj to Mastercook OP5ER , coś takiego
    https://www.megamedia.pl/piekarnik-mastercook-op5er-
    x.php
    6 pokręteł: 4 x gaz do kuchenki, tryb piekarnika, temperatura piekarnika
    Padł "zegar", wyświetlał on też (o ile pamiętam) temperaturę w piekarniku, ale sam
    termostat jest osobno i u mnie działa dalej... Bez zegara (bezpośrednio zasilanie na
    przełącznik trybu piekarnika) już ponad 10 lat ...