  • Data: 2020-10-21 18:40:00
    Temat: Re: Świat się kurczy - Farnell
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    On 21/10/2020 13:05, pytający wrote:

    >Ja zamawiałem coś z Digikey - Paczke z USA do UK dostałem nastepnego
    >dnia. Nie pamietam czy to było mniej czy więcej niż 24h

    pogratulowac.

    Niby nie ma sie co dziwic - Farnel to od razu spakuje, o 18-tej ktos
    odbierze, sortownia przed polnoca dostarczy do samolotu, przed switem
    bedzie w Polsce.
    Jak kolega z Warszawy, to o 8 rano moze czekac na listonosza.
    A moze nawet zaladuja do rejsowego, to w Polsce bedzie przed polnoca i
    dojedzie/doleci do innego miasta na rano.

    I po co tu cos zwlekac i magazyny po drodze tworzyc :-)

    Tylko jakos Poczta Polska nie zawsze tak potrafi :-)

    Z USA troche dluzej, bo i lot dluzszy i USA wieksze, jesli ktos nie z
    NY zamawia.

    J.