  • Data: 2021-05-20 21:42:10
    Temat: Re: Synchronizacja z DCF przestała działać
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak teraz myślę, bo nie skojarzyłem tego. Ale od jakiegoś czasu zdarza
    > się też, że zrywa połączenie WiFi w różnych urządzeniach kiedy są one w
    > tym samym pomieszczeniu gdzie stacja meteo. Rzadko jak rzadko, ale
    > raz-dwa razy dziennie zauważę np. po tym że radio internetowe przestaje
    > grać na chwilę lub w tablecie dziecka YT się zacina.

    Żeby bufor YT sie wyzerował, to musiałoby nie byc netu przez
    kilkadziesiąt sekund. Aktualną wielkość bufora widać w "statach dla
    nerdów". I to jest sporo więcej, niż czas potrzebny na renegocjacj po
    zerwaniu linka wifi. Bo takie ustawienie linka ponownie to sa pojedyncze
    sekundy. Na mojej komórze starcza bufora na przełączenie GSM<->WiFI,
    czyli zmianę sieciówki aktywnej, przeładowanie stosu IP itp.

    Włącz wifi analyser na komórce i zobacz na jakim kanale jesteś, a na
    jakim inne sieci. Program potrafi podpowiedzieć na jaki kanał ustawić
    twoje wifi, żeby było najkorzystniej w stosunku do śmietnika wifi w
    twoim otoczeniu.
    Dobry router powinien mieć również opcję kanału "Auto". Jak jest dobrze
    oprogramowane, to router sam przeskanuje otoczenie i wybierze najmniej
    zaśmiecony kanał. Często ta funkcja kuleje i trzeba ręcznie mu kazać
    uciekać na właściwy kanał.

    --
    viktorius