  • Data: 2011-05-16 09:25:37
    Temat: Re: Sze�ciocylindrowe bandyty!
    Od: TaDzik <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-05-2011 10:56, Lovtza pisze:

    > Wspaniale!:) Cieszę się, że do nas zaglądasz! W bazie danych
    > technicznych jest 14 tysięcy modeli.

    i te 14 tysi to tak od razu w jeden dzień wskoczyło?

    > Dlatego też dane obrabiał program, a nie człowiek. Nie zawsze da się uniknąć błędów

    no ale powiedziałeś mu (temu programu), żeby to poprawił?

    > i to jest tego przykład. Przy ilości informacji zawartych w serwisie jest to raczej
    > nieuniknione,

    a ja gupi myślałem, że jakość jest ważniejsza od ilości :|
    to weź może skopiuj na ścigacza cały internet, będziecie wtedy naj!

    > dlatego tego typu szarże nie mogę traktować inaczej niż
    > jako próbę rozładowania złego napięcia i kompleksów...

    ha ha ha... musisz sie bardziej postarać w tej analizie psychologicznej :]
    i daj spokój z "szarżą" i innymi... bo to śmiszne jest :) nie napinaj
    się tylko to popraw (to sugestia, nie rozkaz)

    > No ale szukaj dalej, szukaj...

    a nie nie!
    dzięki ale już tam informacji nie będę szukał, diabli wiedzą co tam ten
    "program" jeszcze ponawypisywał za sensacyjnych informacji.

    Dziękuję za uwagę! Skończyłem w tym temacie.

    --
    Pozdro
    TaDzik