  • Data: 2020-12-21 20:47:15
    Temat: Re: Szerokokątna kamera web
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/12/2020 20:20, ąćęłńóśźż wrote:
    > Szeroki kąt to nie jest jakiś problem sam w sobie, wiele "rowerowych"
    > (takich pseudo-gopro) ma około 170°.
    > 90° to kiedyś w fotografii uważało się za standardowy kąt widzenia.

    Ale to nie dotyczy webcam. Chińskie mają często około 30-40 stopni. To
    jest absurdalnie mało, musisz mieć kamerę ze 2m od siebie aby wygladało
    to "norlamnie". Przy odległości 1m mieści się głowa, a i to nie cała.

    Więc mówiąc "szerokokątna" nie mam na mysli 170 tylko *sensowną* do
    webcamu. Chińskie tanie kamery nie są sensowne. Ba, niektóre montowane w
    laptopach są za waskie i trzeba się odsunąc dalej niż sięgają ręce do
    klawiatury ...