    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szerokokątna kamera web
    Date: Tue, 22 Dec 2020 08:14:41 +0100

    > Serio, w temacie prostych kamer nie ma nic co ma przyzwoity kąt widzenia
    > i rozdzielczość? Przeciez ja nie oczekuję nawet fullhd. To jakieś 15 lat
    > rozwoju TV...

    bo tak naprawdę to szukasz ciastka ze śledziem. Co za różnica w jakiej
    rozdzielczości, jakości widzi Cię rozmówca? kamery w lapopach są wąskie
    właśnie dla tego, żeby nie było widać za tobą całego pomieszczenia.
    połowa dzieciaków ma jakieś fantazyjne tło za sobą generowane przez
    komputer.
    większość starych kamer, klasy oddam gratis na olx, ma podobną jakość
    jak kamera w laptopie. jeśli trafisz na takąktórej da sie wykręcać
    obiektyw, możesz tam wkręcić inny, o szerokim kącie. nie wiem niestety
    jak się ten gwint nazywa, ale w kamerkach ip, w kamerze ręcznej z kartą
    sd i ekranem lcd, są takie same, więc w kamerkach usb - warto sprawdzić
    czy będzie pasować. możesz też zaryzykować założenie dodatkowej optyki
    na jakąkolwiek kamerę. z wizjera z drzwi.
    sprawdź czy teams może korzystać z kamery ip. albo z kamery ze
    smartfona, który również może udawać kamerę ip. czy w windowsowym
    managerze urządzeń, nie mógłbyś wyłączyć niechcianego mikrofonu?

    ToMasz