    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szerokokątna kamera web
    Date: Tue, 22 Dec 2020 13:48:50 +0100

    W dniu 2020-12-21 o 20:09, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Znajdzie się jakaś kamera web, obecnie na rynku, mająca takie cechy:
    > 1) jest w miarę szerokokątna (tak z 80 stopni da radę?)
    > 2) ma przyzwoitą rozdzielczośc, tak przynajmniej 720p
    > 3) NIE ma mikrofonu (ważne, windows nie ogarnia 2 mikrofonów w Teams,
    > działa randomowy albo potrafi w trakcie się przełączyć)
    > 4) stały forcus
    > 5) tanie i od ręki?
    >
    > Dzieciaki naciskają...
    >
    > Rzecz w tym że nie chce wypasów, a kamerki "fullhd" reklamowane na
    > allegro i okolicy nie mają fullhd, albo mają "aproksymowany".

> [...]

    W podobnym przypadku zastosowałem starszy smartfon i oprogramowanie o
    nazwie DroidCAM jako serwer, a na komputerze klient do niego. Na
    smartfonie wybierasz kamerę (przód/tył) oraz czy ma być mikrofon.

    Podobnych oprogramowań jest sporo.
    Jakość o co najmniej klasę lepsza od wielu "super hiper ultra-HD 4k 8k"
    kamer USB.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam