    From: zefir <z...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sześciocylindrowe bandyty!
    Date: Mon, 16 May 2011 14:33:50 +0200

    W dniu 16.05.2011 13:48, Lovtza pisze:

    > Nie ma żadnego konfliktu. Po prostu jest ślepe, tępe zacietrzewienie,
    > którego erupcję mieliśmy graną w grudniu przy okazji tematu o wakacjach
    > w Hiszpanii. W spiskowej teorii dziejów usenetu winę za to ponoszą
    > "słabej jakości" userzy korzystający z bramki preclowej na Ścigacz.pl.
    > Niemniej jednak chociażby ostatnia dyskusja na temat ubezpieczeń na
    > preclach, co daje mi podstawy aby wątpić w jakikolwiek poziom na tej
    > grupie. Dlatego też ja nie mam parcia aby się tutaj silić, starać,
    > poprawiać kodowanie, rozsyłać gadżety itd... bo i tak zawsze będzie źle
> [...]

    Pozwolę sobie na słowo komentarza. Odnoszę wrażenie, że obie strony tego
    sporu (ścigacz-precle) troszkę się zapędziły w ferowaniu opinii na
    postawie jednostkowych przypadków. Jedni skupiają się na głupawych
    postach ze ścigacza jakby nie zauważając, że z tego źródła docierają tu
    też wartościowe posty, albo czepiają się drobnych błędów w serwisie (te
    nieszczęsne sześć cylindrów bandita albo pamiętne roztrząsanie pomyłki w
    nazewnictwie paralevera z teleleverem czy coś) podczas gdy ścigacz jest
    doskonałym źródłem newsów np. sportowych. Ja z przyjemnością rss-uje
    sobie kilka kategorii.
    Z drugiej strony, ludzie (głownie w osobie Lovtzy) ze ścigacza na
    podstawie opinii grupki osób, którym nie jest w smak usenetowa bramka
    ściagaczowa, wydają opinie na temat całej grupy. Wrzućcie sobie wszyscy
    trochę na luz.

    --
    pzdr.
    zefir