  • Data: 2023-03-04 13:09:38
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło [OT]
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    alojzy nieborak wrote:

    > Ogólnie TME jest bardziej dla firm. W innych sklepach masz
    > bezpieczniki chroniace przed detalistami, min. cenę zakupu.

    Bezpieczniki chroniące przed detalistami to rolka, a nie cena.
    Przy czym nie wiem, co ma w głowie osoba żyjąca ze sprzedaży, by zawężać
    sobie krąg odbiorców. Chcesz ilość detaliczną, to dostaniesz ilość
    detaliczną. "Chodź, VISA Electron, nie chca nas tutaj".

    A że sie popłaczesz z powodu ceny, to już Twój problem. W Mouserze
    opornik 0603 potrafi kosztowac kilka złotych. 100 oporników będzie
    znacznie tańsze, a przy rolce robi się przyjemnie. Koszt pójścia po
    jeden jest taki sam, jak po rolkę i musi to znaleźć odbicie w cenie.
    Tylko ja potrzebuję jeden, by się z prototypu dowiedzieć, czy potrzebuję
    rolki.

    Pozdrawiam, Piotr