  • 1. Data: 2023-02-10 20:38:34
    Temat: TME mnie zaskoczyło
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Wczoraj po 15 zamówiłem,
    dziś już koło południa kurier.

  • 2. Data: 2023-02-11 08:34:43
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 10.02.2023 o 20:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Wczoraj po 15 zamówiłem,
    > dziś już koło południa kurier.

    No to faktycznie.
    Nigdy tak nie miałem.
    Jak coś na szybko to TME było ostatnim sklepem gdzie się szukało.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2023-02-11 09:29:48
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 11 Feb 2023 08:34:43 +0100, użytkownik Irokez napisał:

    > No to faktycznie.
    > Nigdy tak nie miałem.
    > Jak coś na szybko to TME było ostatnim sklepem gdzie się szukało.

    Ali też przyspiesza. Coś zamówiłem 25.01 a 9.02 już było. Tak zapieprzało
    że paczkę już miałem w ręku a dopiero na drugi dzień przyszły
    powiadomienia że paczka dotarła :)

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-02-11 10:59:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Feb 2023 20:38:34 +0100, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > Wczoraj po 15 zamówiłem,
    > dziś już koło południa kurier.

    Przecież to standard.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2023-02-11 12:32:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-11 o 10:59, Marek pisze:

    > Przecież to standard.

    Dokładnie, już od kilkunastu lat tak jest że jak się do 16 zamówi to na
    drugi dzień jest.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-02-11 12:48:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.02.2023 o 12:32, Janusz pisze:

    > Dokładnie, już od kilkunastu lat tak jest że jak się do 16 zamówi to na
    > drugi dzień jest.

    Hmm
    cyt z tej grupy:

    Wątek: TME zwalnia?

    W dniu 20.01.2023 o 14:05, sundayman pisze:
    > Ostatnio mam wrażenie, że wysyłka trwa u nich coraz dłużej.
    > Kiedyś zamawiając przed godz. 17 wysyłali tego samego dnia.
    > Wczoraj zrobiłem zamówienie o 13, do dziś ani widu ani słychu o
    wysyłce...

    > Co się tam u nich dzieje ?

    Inwentura?
    /cyt.

    Pewnie już po inwenturze :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-02-11 12:52:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Ali też przyspiesza. Coś zamówiłem 25.01 a 9.02 już było.
    > Tak zapieprzało że paczkę już miałem w ręku a dopiero na
    > drugi dzień przyszły powiadomienia że paczka dotarła :)

    Czyli paczka poruszała się z prędkością nadświetlną.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2023-02-11 15:42:09
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 10.02.2023 o 20:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Wczoraj po 15 zamówiłem,
    > dziś już koło południa kurier.

    Oni mają włąsne centrum dystrybucyjne DPD, UPS< Inpost itp.
    więc nic dziwnego że jak nadadzą nawet o 19 to następnego
    dnia dojdzie.

    Mi się zdarzało na szybko po 17 w tme ok 2010 roku
    zamawiać i też nastepmnego dnia dostarczali ale to było
    zamowienie telefoniczne i kontakt z opiekunem klienta...
    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2023-02-11 16:36:23
    Od: pytający <r...@p...fm>

    I nawet przesyłkę do paczkomatu można zamówić.

  • 10. Data: 2023-02-11 17:11:53
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło [OT]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.02.2023 o 20:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Wczoraj po 15 zamówiłem,
    > dziś już koło południa kurier.

    Ostatnio miałem potrzebę skorzystania z analogowego sklepu (Poznań) i
    ceny mnie poległy. Doskonale rozumiem 80% spadek zainteresowania
    sklepem, wzrost opłat za wynajem ale średnio <100% wyższa cena za
    szt/cokolwiek jakoś do mnie nie przemawia, tym bardziej, że mam opłatę
    za parking i trzeba dojechać. Ok, jest to opcja "natychmiast" i
    mam...ale widać że te sklepy idą na dno. Szkoda, Internety wygrywajo :/

    Tak wiem, wioskowcy czy bezsklepowcy/małe dziury mają wyrąbane.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>