  • Data: 2023-03-22 13:42:45
    Temat: Re: TME mnie zaskoczyło [OT]
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2023 o 11:09, Mirek pisze:

    > I za godzinę dzwoni jakiś pan Piotr i pyta się czy wysyłać bez czegoś,
    > bo czegoś tam jednak nie ma. Na pytanie: a to czemuż jest na stanie?
    > - Bo w SYSTEMIE jest błąd.
    > I tracisz kolejną godzinę żeby znaleźć to, czego  potrzebujesz,
    > zakładasz konto w nowym sklepie, "klik-klik"... GO TO 10.

    Wydaje się, że w sytuacji gdy towar został zakupiony, sprzedawca jest
    zobowiązany do jego sprzedania choćby miał go kupić na wolnym rynku za
    większą cenę. To oczywiście nie rozwiązuje kwestii "na kiedy" i czy w
    ogóle nie oprze się o sąd, bo sprzedawca z reguły chce poprzestać na
    zwrocie ceny mimo, że ma inne zobowiązanie.