    Date: Sun, 25 Dec 2011 17:00:09 +0100
    From: Adam <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV LCD

    W dniu 2011-12-25 16:06, Remek pisze:

    > Stałem się posiadaczem TV LCD Samsung.
    > Mam jak najgorsze wrażenia. Obraz
    > mdły jak dwudziesta kopia VHS.

    Jaki model? Ja mam UE32D5500. Może nie powala na kolana, ale nie jest
    źle. Taki urok LCD. Jak to Twoje pierwsze LCD to musisz się deko
    przyzwyczaić.

    > Aby zmienić jasność, czy nasycenie trzeba przejść drogę
    > przez mękę. Menu/tryb obrazu/jasność/OK/regulacja/Exit. To jakaś paranoja.

    To chcesz zmieniać parametry obrazu co minutę czy jak?

    > Jeśli po zmianie programu obraz ma inny format to znów
    > trzeba przejść całą procedurę. Ustawienie Auto o kant d... potłuc.

    JA Ci powiem jak ja mam ustawiony format obrazu. Rozmiar obrazu - Auto.
    szerokość, Rozmiar obrazu 4:3 - powiększenie. Daje to efekt taki, że
    format panoramiczny wyświetla się normalnie, a 4:3 zostaje powiększony
    na cały ekran bez zniekształceń z tym że góra i dół są obcięte. Coś za
    coś. Takie parametry trzeba wszędzie ustawić oddzielnie tzn. np. na
    kanałach cyfrowych i analogowych. Przy czym obraz ustawiłem na
    "Naturalny" bo nie mogłem ścierpieć ściemnienia się obrazu przy ciemnych
    scenach. Teraz też to występuje, ale mniej. Za to czerń jest gorsza.