    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV LCD
    Date: Sun, 25 Dec 2011 19:35:48 +0100

    W dniu 2011-12-25 17:00, Adam pisze:

    > Jaki model? Ja mam UE32D5500. Może nie powala na kolana, ale nie jest
    > źle. Taki urok LCD. Jak to Twoje pierwsze LCD to musisz się deko
    > przyzwyczaić.

    Tia. Trzeba się przyzwyczaić, że obraz jest do dupy :) Pocieszające, że
    za rok z okładem wyłączą TV analogową i trzeba będzie przejść na
    multipleks. Z cyfrową treścią LCDeki jakoś sobie radzą chociaż i tak nie
    jest to rewelacja. Nie ma jak dobra plazma.

    > To chcesz zmieniać parametry obrazu co minutę czy jak?

    > JA Ci powiem jak ja mam ustawiony format obrazu. Rozmiar obrazu - Auto.
    > szerokość, Rozmiar obrazu 4:3 - powiększenie. Daje to efekt taki, że
    > format panoramiczny wyświetla się normalnie, a 4:3 zostaje powiększony
    > na cały ekran bez zniekształceń z tym że góra i dół są obcięte. Coś za
    > coś.

    Chyba nadawcy nie dają prawidłowej informacji o formacie. Czasami się
    zdarza, że obraz jest przycięty do formatu 3:4 a TV czy dekoder sat
    przycina go do 9:16. I obraz ma marginesy z góry i z dołu oraz po
    bokach. Powiększam żeby było na full a potem inny film czy program jest
    przesyłany prawidłowo i mam poobcinane górę dół i boki. Wkurzające.

    --
    pozdrawiam
    MD