  • Data: 2018-06-14 16:36:57
    Temat: Re: TV messenger
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Szukam jakiegos sposobu komunikacji z przygłucha osoba ...
    > i tak mi wychodzi, ze jakbym zdalnie mogl napisac duzy tekst na TV, to
    > byloby dobrze.
    >
    > A to w dodatku jakis smart TV (toshiba) i internet zna ... tylko czy
    > sa jakies czuwajace aplikacje ?

    Może ma DLNA?

    Zainstaluj na telefonie (Android) BubbleUPNP, połącz się z wifi, z którego
    widać TV (TV może być po ethernecie, to nie szkodzi) i zobacz, czy widzisz
    TV jako renderer. Jeśli tak, to spróbuj wyświetlić jakiś obraz lub film.

    U mnie (Panasonic Viera) włączenie BubbleUPNP ma priorytet nad wyborem
    wejść z pilota.

    Kombinowałem, jak streamować z komputera, ale w końcu nie wykombinowałem.
    Pościągałem jakieś programy ale żaden nie chciał działać. Inna sprawa, że
    nie poświęciłem temu dużo czasu. Gdzieś w necie są opisy jak to zrobić,
    żeby działało.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]