-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 13 Jan 2011 14:28:09 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
References: <1...@f...googlegroups.com>
<iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
<1...@f...googlegroups.com>
<igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
<igieb2$cr8$1@news.onet.pl> <4d2cc4b1$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3P52JZ$02e@mike.oldfield.org.pl>
<4d2e199c$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2eda0c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d2eda0c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 59
Message-ID: <4d2efde9$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.39.43
X-Trace: 1294925289 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2451 83.25.39.43:65023
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342213
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-13 11:50, Yans van Horn pisze:
>> No właśnie pooglądaj wyniki.
>> Na luźnych nawierzchniach wygrywa AWD, na suchym asfalcie FWD, a RWD
>> nigdzie nie wygrywa.
>
> ROTFL! :-) RWD jest bardzo mało popularne ponieważ rzadko ktory samochód
> RWD nowoprodukowany ma homologacje rajdową.
Tak rzut oka w homologowane BMW i z tych nowszych homologacje ma E46,
E90, E87 - samochody całkiem nowo produkowane.
Tylko wsiadać i walczyć o Mistrzostwo Polski :)
Mała popularność wynika z tego, że wybierając samochód do rajdów,
wybiera się taki którym da się coś osiągnąć. Dlatego klasy są
zdominowane zazwyczaj przez kilka najszybszych aut.
Nikt nie chce pakować pieniędzy w przygotowanie samochodu którym będzie
gonił gdzieś z tyłu.
Tłumaczenie braku wyników, małą popularnością samochodu to błąd.
Mała popularność jest wynikiem małego potencjału.
To że w ośkach jeżdżą prawie wyłącznie Clio i Civic nie jest wynikiem
spisku, a tego że te samochody po prostu są najszybsze. I nie zmieni
tego że w jednym rajdzie wygrało BMW.
> Klementowicz w 44-tym rajdzie Krakowskim zajęli pierwsze miejsce w
> generalce! Później BK2 ich wykluczyło za nieregulaminowe nawiercenia w
> drzwiach! Uwzgledniając ze mogło to mieć jakiś minimalny wpływ na wynik,
No taki sport, że samochód musi spełniać wymagania. Jak goście poorali
wzmocnienia w drzwiach, no to sorry - za takie rzeczy wylatuje się nawet
z KJS-ów.
> to i tak: Słabe RWD (318is) z ~92r pokonuje wszystkie AWD i FWD.
Jakie znowu AWD? W Pucharze?
> http://www.rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&pg
_%5Bgo%5D=6300&s=16228
>
> Klementowicz 318is wygrywa rajd Karkonoski. Ani on nadzwyczajnie mocny,
> ani nie ma dobrego zawieszenia a jednak...
Ależ owszem - to jest sport i nieodłącznym elementem są również
sensacyjne rezultaty, kiedy ktoś gorszym samochodem osiąga doskonały wynik.
Podejdzie trasa, warunki, kierowca ma swój dzień i wygrywa.
Ale takich wyników nie udaje się powtarzać regularnie. A dopiero na
podstawie klasyfikacji rocznych można wyciągać wnioski kto jest lepszy i
jaki samochód jest szybszy.
Mi się też moim Cinquecento czasami udawało objechać np. Swifty (ba -
nawet Lancery), ale twierdzenie na tej podstawie że CC jest szybszy niż
Swift czy Lancer to by było nadużycie :)
Jak chcesz więcej takich wyników, to znajdziesz.
Chociażby niedawna, jeszcze większa niespodzianka jaką zrobił Virnik na
AFAIR Dolnośląskim gdzie w swoim M Power punktował w generalce.
Co prawda Bębenka w jego FWD 1.6 nie dogonił, ale i tak była to niemała
sensacja że takim autem można osiągnąć taki rezultat.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.11 15:04 kamil
- 13.01.11 15:54 Karolek
- 13.01.11 15:57 Karolek
- 13.01.11 16:19 neoniusz
- 13.01.11 17:08 Yans van Horn
- 13.01.11 17:09 Yans van Horn
- 13.01.11 17:16 Yans van Horn
- 13.01.11 17:17 Yans van Horn
- 13.01.11 17:28 kamil
- 13.01.11 17:33 neoniusz
- 13.01.11 19:30 Tomasz Pyra
- 13.01.11 22:23 Adam Płaszczyca
- 13.01.11 22:25 Adam Płaszczyca
- 13.01.11 22:27 Adam Płaszczyca
- 13.01.11 22:28 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
- Do tego nadają się samochody elektryczne
Najnowsze wątki
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-06 Ktoś się wybiera?
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-05 Warszawa => OSS System Administrator <=
- 2025-11-05 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-05 Warszawa => AWS Cloud Engineer <=
- 2025-11-05 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-05 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-11-04 A jednak o prawnikach
- 2025-11-04 Wyzwanie prawniczenia: Dlaczego poseł KO mecenas G. NIE JEST JUŻ "fujarą i miękiszonem"?
- 2025-11-04 Jak sie smazy elektronike z odleglosci kilkuset metrów?
- 2025-11-04 Warszawa => DevOps Engineer <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei