eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja... › Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
  • Data: 2021-07-13 10:49:13
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2021 o 14:06, _Master_ pisze:

    > Może sobie życzyć aby go nazywać koniem czy żyrafą ;-) a ja i tak z
    > szacunkiem będę się zwracał jak do mężczyzny ;-)
    > Zabronisz mi?
    >
    > Sorry ale dla mnie to kultowy film a takie nazwanie twórców uważam za
    > BLUŹNIERSTWO ;-)

    Ale zdajesz sobie sprawę jakie to dziecinne? że nie wspomnę o uczuciach
    samego zainteresowanego. Nigdy nawet nie pomyślałbym aby komuś czegoś
    zakazywać w sytuacji gdy jest to jego osobista sprawa. Wy prawiczki
    naprawdę nie macie innych problemów że zajmuje was zaglądanie do gaci
    innym?

    Z jakiego względu nazywasz ten film "kultowym", czyżby chodziło o płeć
    twórców?