  • Data: 2022-05-10 21:14:07
    Temat: Re: Tablet na przekaźnikach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 May 2022 19:26:53 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:almarsoft.429678830439450249@news.neostrada.pl

    > This is a private video. Please sign in to verify that you may see it.

    A niedawno obejrzalem.

    Tego sie nie opowie, to trzeba zobaczyc na filmie :-)

    tu nedzna namiastka:
    https://onetuberadio.com/2020/11/18/1960-handwriting
    -recognition/

    a dokladniej strona 41 pisma, a 43 pliku
    https://worldradiohistory.com/Archive-Electronics-Il
    lustrated/Electronics-Illustrated-1960-11.pdf

    masz "tablet" z 7 metalowymi segmentami jak prawym dolnym rogu -
    jak "piorem z kablem" narysujesz cyfre, to dotknie tylko niektore
    segmenty, i mozna okreslic jaka to byla cyfra.

    Schemat jest niepelny - brak podtrzymania i kilku przekaznikow.
    Na filmie wydawalo mi sie ze bylo 5 przekaznikow, ale moze faktycznie
    7.

    Oni tam o jakims muzeum mowili, a moze Marek pamieta ten kanal.

    J.