  • Data: 2020-10-13 23:12:35
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie to nie wiem dlaczego wpięcie przelotowego miernika
    > blokuje ten tryb  10V - 4A
    gdybanie:
    Urządzenia muszą wynegocjować parametry. jak im się to uda, telefon dla
    próby "szaprpie" prąd i sprawdza czy napięcie nie "siada". jak siada, to
    znaczy ze wtyczka coś nie teges, kabelek za słaby. o ile szarpnięcie
    trwało 0.1 sekundy - nic się nie upaliło, ale jak potrwa parę minut -
    może być nieciekawie, z pożarem włącznie. W usb doktorze jest rezystor
    szeregowo wpięty, marne ścieżki na pcb, więc jest wykrywany jako...
    problem na kalbu/wtyczce = bezpieczniej będzie pozostać na niższej mocy
    ładowania. Jak chcesz robić z tego pracę magisterską, to podłącz za
    usbdoktorem solidny kondenstator - powinno zadziałać.
    no i macaj raz na jakiś czas wtyczki, bo u mnie przy 2 amperach robią
    się gorące

    ToMasz