eGospodarka.pl

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Tak z ciekawośći
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2020-10-12 21:26:31
    Temat: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Witam
    Tak z ciekawośći spytam.
    Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    własny Huaweia)
    Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A

    I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?

    Pytanie akademickie - bo zwykle i tak ładuje przez Indukcje z mocą ok
    12-15 W, ale chciałbym wiedzieć a nie mam jak sprawdzić

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2020-10-12 21:35:44
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Witam
    > Tak z ciekawośći spytam.
    > Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    > Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    > własny Huaweia)
    > Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    > wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >
    > I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    > że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?

    Tak.
    Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65


  • 3. Data: 2020-10-12 22:03:39
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-10-12 o 21:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Waldek napisał(a) :
    >> Witam
    >> Tak z ciekawośći spytam.
    >> Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    >> Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    >> własny Huaweia)
    >> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >>
    >> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    >
    > Tak.
    > Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.
    >

    Jest taka ? nazwa ?

    Dzięki


  • 4. Data: 2020-10-12 22:08:08
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > W dniu 2020-10-12 o 21:35, Zbynek Ltd. pisze:
    >> Waldek napisał(a) :
    >>> Witam
    >>> Tak z ciekawośći spytam.
    >>> Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    >>> Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    >>> własny Huaweia)
    >>> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >>> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >>>
    >>> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >>> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    >>
    >> Tak.
    >> Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.
    >>
    >
    > Jest taka ? nazwa ?
    >
    > Dzięki

    Używam Charger Tester. Jest ich więcej.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65


  • 5. Data: 2020-10-12 22:36:36
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-10-12 o 21:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Waldek napisał(a) :
    >> Witam
    >> Tak z ciekawośći spytam.
    >> Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    >> Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    >> własny Huaweia)
    >> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >>
    >> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    >
    > Tak.
    > Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.
    >

    Zainstalowalem AccuBaattery i pokazuje prad ladowania ~7800 mA :D

    to jakiś bzdet .....

    Pozdro


  • 6. Data: 2020-10-12 22:48:13
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-10-12 o 22:08, Zbynek Ltd. pisze:
    > Waldek napisał(a) :
    >> W dniu 2020-10-12 o 21:35, Zbynek Ltd. pisze:
    >>> Waldek napisał(a) :
    >>>> Witam
    >>>> Tak z ciekawośći spytam.
    >>>> Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    >>>> Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba
    >>>> standard własny Huaweia)
    >>>> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >>>> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >>>>
    >>>> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >>>> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    >>>
    >>> Tak.
    >>> Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.
    >>>
    >>
    >> Jest taka ? nazwa ?
    >>
    >> Dzięki
    >
    > Używam Charger Tester. Jest ich więcej.
    >
    Ten pokazuje w miare poprawnie tj. trochę poniżej 4A

    Dzięki
    Pozdro


  • 7. Data: 2020-10-13 11:37:59
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-12 o 22:36, Waldek pisze:
    > W dniu 2020-10-12 o 21:35, Zbynek Ltd. pisze:
    >> Waldek napisał(a) :
    >>> Witam
    >>> Tak z ciekawośći spytam.
    >>> Mam telefon Huawei P30 Pro z orginalną ładowarką 40W.
    >>> Ma tryby ładowania 5V /9V oraz 10V z max prądem 4A (to chyba standard
    >>> własny Huaweia)
    >>> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >>> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >>>
    >>> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >>> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    >>
    >> Tak.
    >> Apka pokazująca prąd ładowania potwierdzi to.
    >>
    >
    > Zainstalowalem AccuBaattery i pokazuje prad ladowania ~7800 mA  :D
    >
    > to jakiś bzdet .....
    >

    Dlaczego bzdet?
    Może pokazuje już dla 5V.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam


  • 8. Data: 2020-10-13 12:56:49
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    > wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A

    > I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    > że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    tak
    > Pytanie akademickie - bo zwykle i tak ładuje przez Indukcje z mocą ok
    > 12-15 W, ale chciałbym wiedzieć a nie mam jak sprawdzić

    1. programem, ale wyniki będą wywróżone z fusów
    2. zegarkiem.
    sprawdź jak szybko ładuje się do pełna (albo stałą ilośc procent
    naładowania) wyłączony telefon w 2 przypadkach:
    a-jak go ładujesz prze miernik
    by-jak go ładujesz bez miernika

    ToMasz


  • 9. Data: 2020-10-13 17:06:01
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2020-10-13 o 12:56, ToMasz pisze:
    >> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >
    >> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V - 4A ?
    > tak
    >> Pytanie akademickie - bo zwykle i tak ładuje przez Indukcje z mocą ok
    >> 12-15 W, ale chciałbym wiedzieć a nie mam jak sprawdzić
    >

    W sumie to nie wiem dlaczego wpięcie przelotowego miernika
    blokuje ten tryb 10V - 4A

    Testowałem inne telefony z tym miernikiem i nawet tryb zasilania - 12V
    działał i pokazywało prąd raczej poprawnie.

    Przypuszczam że miernik może mieć problem z prądem >= 4A
    i dlatego telefon nie aktywuje tego trybu

    Pozdro


  • 10. Data: 2020-10-13 17:28:37
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rm4fok$1ltu$...@g...aioe.org...
    W dniu 2020-10-13 o 12:56, ToMasz pisze:
    >> Podłączyłem miernik przelotowy pokazujący napięcie i prad ładowania
    >> wynegocjowany i jest to ok. 18W ~9V/2A
    >
    >>> I tu pytanie czy ten miernik przelotowy moze powodować
    >>> że ładowarka nie negocjuje max. poziomu ładowania w trybie 10V -
    >>> 4A ? tak
    >>> Pytanie akademickie - bo zwykle i tak ładuje przez Indukcje z mocą
    >>> ok 12-15 W, ale chciałbym wiedzieć a nie mam jak sprawdzić

    >W sumie to nie wiem dlaczego wpięcie przelotowego miernika
    >blokuje ten tryb 10V - 4A

    a) ten tryb nie wymaga jakis negocjacji na liniach danych ?
    Moze ich miernik nie przepuszcza ?

    b) a byc moze sam rezystor pomiarowy powoduje takie spadki napiecia,
    ze cos sie nie potrafia dogadac.


    To jest USB-C ?

    Ja mam podobne problemy, ale na 5V - co kabel, miernik i ladowarka, to
    inny wynik.
    Co tak bardzo nie dziwi, bo tam kazdy ulamek wolta sie liczy.


    >Przypuszczam że miernik może mieć problem z prądem >= 4A
    >i dlatego telefon nie aktywuje tego trybu

    Ale tu nie ma co podejrzewac - albo miernik tak negocjuje, albo jest
    przezroczysty :-)

    To jest miernik z wtyczka i gniazdkiem USB-A ?

    J.

strony : [ 1 ] . 2



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: