  • Data: 2023-04-22 11:19:42
    Temat: Re: Tani 8TB na archiwum
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/04/2023 14:48, Roman Tyczka wrote:
    > Planujesz zakup tego dysku?

    Już kupiłem i właśnie oram trzeci TB za pomocą dd if=/dev/zero z
    jednoczesnym zapisaniem raportu smarta przed i po (aby zobaczyć, co się
    zmieniło). Powinno do jutra zakończyć (200MB/sek zapis :/).

    Dysk ma w smarcie kilka błedów DMA, ale co z tego można wywnioskować -
    nie wiem. Wiele moich dysków ma takie błedy i nigdzie się nie wybierają.

    Ma też testy, ale tutaj zaskoczenie: test typu "long" trwa minutę,
    strasznie hałasuje głowicą i faktycznie kończy się po tej 1 minucie z
    "success".