    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Date: Wed, 21 Dec 2022 07:51:27 +0100

    On Wed, 21 Dec 2022 07:30:45 +0100, Cavallino wrote:

    > Powyżej masz że się da.
    > A pytam tych co wiedzą o czym piszą....

    No no ... postep po 30 latach rozwoju sieci :-)

    A co z SMS? Przychodza na oba urzadzenia, na jedno, na losowe?

    Ale zaraz - dodatkowa karta jest "za darmo", 30zl/mc za pierwszą karte
    to chyba mozna zapłacic, czy za drogo ?

    > W tym przypadku nie bardzo wiem jakie....

    mozesz zaabonowac jeden numer i miec program na kilku urządzeniach
    które czuwają i mogą odebrac.
    I nie pytac sie operatorow o zgodę ... choc mogą to ukrocic.

    No ale potrzebujesz jeszcze dostęp do internetu na kazdym z urządzen,
    wiec to chyba nie dla Ciebie w tym przypadku:

    > Chodzi o to, żeby na plażę (rower, spacer etc) zabierać TYLKO zegarek,
    > (który i tak noszę), a zostawiać w domu kartę kredytową i dużo większy
    > telefon, jako niepotrzebne.

    No ale karta kredytowa potrzebna czasem w zyciu :-)
    No ale mozna w kieszen, mozna naklejke w zegarku ...

    J.

    P.S. spodobalo mi sie
    "nie da sie jej odinstalowac bez Pin, ulatwia namierzenie utraconego
    telefonu".