  • Data: 2022-12-21 11:49:35
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2022 o 11:37, Cavallino pisze:

    > A porównywałeś do zużycia przy wyłączonym?

    Tak. Praktycznie nie ma różnicy. 90% dojenia to wyswietlacz, więc jeśli
    coś skubię na telefonie to BT jest pomijalny. Nie po to mam smartfona,
    żeby 90% siedział w kieszeni. Od 3 miesięcy mam OPPO Reno7 i ładuję go
    co 4 dni nawet, bo ma większą pojemność baterii niż S8, który miałem
    poprzednio.

    Taki przypadek. Żonie kupiłem opaskę i wyłączała BT w telefonie, bo jej
    się też wydawało no i nie było ani powiadomień ani synchro, bo robiła to
    co 2 dni, znaczy wł/wył. Telefon ładowała co 2 dni. Zrobiłem jej
    eksperyment i nakazałem włączyć BT na 24/h. Efekt taki, że żaden, tzn
    nie zauważyła, żeby musiała ładować telefon codziennie albo częściej.

    > Na razie pytałem o taryfy, a nie o watcha.
    > Jak będę miał z jego powodu płacić extra 30 zł/m-c, to też jest zbędny....

    No to nie trafisz z niższą taryfą.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>