  • Data: 2022-12-21 14:34:48
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2022 o 14:25, Mirek Ptak pisze:

    > Mogę popytać o szczegóły, ale kumpel ostatnio jak przyjechał do PL
    > (absolutny die hard fanboy Apple) miał na nadgarstku Huawei Watch GT3
    > Pro :)
    > 7 dni to właściwie minimum - potrafi dobić do 14 dni, eSIM, NFC itp.
    > Jedyny minus to Harmony OS o ile się nie mylę, ale kumpel mówi, że można
    > nim płacić...

    Warunek jest taki, że do swojego BTS musisz mieć 200m :) Ta sama reguła
    jest w telefonach. Im dalej/słabiej do BTS tym krótszy czas pracy.

    > Jeszcze lepsza bateria jest w GT2 Pro, no ale to dzięki brakowi eSIM
    > pewnie :)

    Bateria ta sama. Problem leży modemie i jego pobieranej mocy. Co
    ciekawe, to sieci GSM różnie odpytują swoich klientów w sensie ilości
    połączeń w danym czasie, potrzebnych do zlokalizowania użytkownika co
    wpływa na dojenie baterii.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>