  • Data: 2009-09-02 08:49:02
    Temat: Re: [?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybrać
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witek.
    Najlepiej zadaj to pytanie na www.skutery.net .
    Ze swej strony mogę doradzić kupno używanego za to dobrego, i to takiego
    który ma dobrego importera w Polsce albo dobry dostęp do części na rynku
    wtórnym. Większość chińczyków jest naprawialna przez wymianę całości. Ja
    celowałbym w Yamahę, Hondę lub Peugeota. Aprilia ma świeżego importera,
    więc nie wiadomo jak się będzie sprawował. Ze skośnookich najlepiej
    radzą sobie Keeway i SYM.
    Weź też pod uwagę swoje gabaryty. Ja, przy 188 cm i 100 kg,
    bezproblemowo zmieściłem się tylko na Peugeocie Elyseo.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj