    From: "r." <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Tani telefon stacjonarny? VOIP w TPSA?
    Date: Mon, 19 Jan 2009 16:46:17 +0100

    X pisze:
    > Mam obecnie 1h połączeń na stacjoanrne za 42,70zł miesięcznie w Tele2.
    > Dzwonią do mnie, chcą dać dodatkowo 1 h (w sumie będzie 2h) połączeń na
    > stacjoanrne w ramach abonamentu 42,70zł miesięcznie. I tu pytanie. Jak
    > najlepiej na bazie istniejącej linii TP SA (na której mam abonament

    Jak masz internet w Toya, to najlepiej:

    - kupic bramke Voip np. Linksys PAP2T lub podobną z routerem jeśli nie masz

    - założyć konto w Betamaxie do wychodzących - 12EU/4 miesiące

    - jeśli zależy ci na tym samym numerze to zakładasz konto w Tlenofonie i
    tam przenosisz numer
    - jesli ci nie zależy na tym numerze to zakładasz konto w Halonecie
    (30zł na rok)

    Co to daje?
    - betamax (np. internetcalls.com) - 1200min na miesiąc na stacjonarne w
    chyba całej unii i nie tylko (przez 4 miesiące)
    - halonet/tlenofon - numer krajowy

    Zapraszam po więcej szczegółów na alt.pl.voip

    pozdrawiam
    r.