  • 1. Data: 2009-01-19 10:41:50
    Temat: Tani telefon stacjonarny? VOIP w TPSA?
    Od: X <r...@o...pl>

    Mam obecnie 1h połączeń na stacjoanrne za 42,70zł miesięcznie w Tele2.
    Dzwonią do mnie, chcą dać dodatkowo 1 h (w sumie będzie 2h) połączeń na
    stacjoanrne w ramach abonamentu 42,70zł miesięcznie. I tu pytanie. Jak
    najlepiej na bazie istniejącej linii TP SA (na której mam abonament
    Tele2) zainstalować coś co będzie tańsze w miesięcznym abonamencie i
    jednocześnie będzie dawało w miare realne ceny rozmów? Neofon TP jest
    drogi (prawie 50zł miesięcznie:(
    Druga opcja: telefon w kablówce toya.net.pl (28zł miesięcznie, 100 minut
    w abonamencie miesięcznie) Ale czy można przenieść obecny numer telefonu
    z Tele2 do operatora kablówki?

  • 2. Data: 2009-01-19 15:46:17
    Temat: Re: Tani telefon stacjonarny? VOIP w TPSA?
    Od: "r." <n...@n...com>

    X pisze:
> [...]
    > stacjoanrne w ramach abonamentu 42,70zł miesięcznie. I tu pytanie. Jak
    > najlepiej na bazie istniejącej linii TP SA (na której mam abonament

    Jak masz internet w Toya, to najlepiej:

    - kupic bramke Voip np. Linksys PAP2T lub podobną z routerem jeśli nie masz

    - założyć konto w Betamaxie do wychodzących - 12EU/4 miesiące

    - jeśli zależy ci na tym samym numerze to zakładasz konto w Tlenofonie i
    tam przenosisz numer
    - jesli ci nie zależy na tym numerze to zakładasz konto w Halonecie
    (30zł na rok)

    Co to daje?
    - betamax (np. internetcalls.com) - 1200min na miesiąc na stacjonarne w
    chyba całej unii i nie tylko (przez 4 miesiące)
    - halonet/tlenofon - numer krajowy

    Zapraszam po więcej szczegółów na alt.pl.voip

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2009-01-20 09:29:09
    Od: komar <k...@1...cc>

    X pisze:
    > Mam obecnie 1h połączeń na stacjoanrne za 42,70zł miesięcznie w Tele2.

    no to niezły interes robią na Tobie. 72gr za minutę :) Drożej niż w większości taryf
    komórkowych dostępnych na rynku. A numer stacjonarny w komórce też można mieć. Więc
    po co
    dajesz się tak robić?