  • Data: 2020-11-27 11:23:02
    Temat: Re: Tanie chińskie wzmacniacze wielokanałowe
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.11.2020 11:57, Marek wrote:

    > Może ktoś ma taki wzmacniacz (lub podobny na układach TPA3116/TDA7498))
    > i mógłby potwierdzić zaprzeczyć o ich rewelacyjnym stosunku jakość/cena?

    Mam coś zgrubnie podobnego - kupiłem ładnych kilka lat temu, dość długo
    wcześcniej zanim stało się modne i Chińczycy zaczęli robić w
    pierdyliardzie wariantów - taki mały ,,amplidac" "Topping", jeszcze z
    mechanicznym potencjometrem (zaczyna powoli szwankować) głośności. Nie
    oczekujemy cudów ale podsumowałbym to tak: 15 lat temu za ch..olerę nie
    dostałbym takiego efektu za taką cenę. Nie jest to audiofilskie ani
    studyjne (do tego nadal trzymam Genelec) ale do wyprowadzenia dźwięku
    np. z komputera biurowego żeby coś streamowanego posłuchać czy coś na
    jutubie obejrzeć - sprawdza się znakomicie. Mam do tego podłączone dość
    mocno wiekowe już, małe Tannoye i to bardziej one są wąskim gardłem.