    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Telefon GSM Retro
    Date: 13 Feb 2013 22:29:31 GMT

    Pan J.F. napisał:

    > sam pomysl nie jest nowy - widzialem go juz ladnych pare lat temu.

    Telefon w "stacjonarnej" obudowie widziałem, nawet używałem, ale nie był
    retro, tylko taki całkiem nowoczesny. Czeskiej produkcji ("Jablotron",
    czy coś), reklamowany był jako "największy telefon komórkowy na świecie"
    (wtedy nie było jeszcze mody na ajfony i podobne, telefon miał być mały).

    > Ale niedawno skorzystalem z tarczy ... jesli retro, to co najwyzej taki:
    > http://www.ontech.pl/product-pol-104751-MaxCom-Vinta
    ge20-Retro-telefon-sznurowy-czarny-8015908709704-.ht
    ml

    Oglądałem ten model na żywo, tyle że biały. "Tarcza z klawiaturą
    przyciskową", to szczyt obciachu.

    --
    Jarek