  • Data: 2010-01-25 10:55:05
    Temat: Re: Telekomunikacja NOVUM :(
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S P 1 Q X L" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hjjmuf$7nn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Co za syfiarze, na telefon, który od zarania jest objęty zastrzeżeniem,
    > również marketingowym, na który nawet Matka Tepsa nie odważyła się
    > zadzwonić, aby proponować m swoje nowe abonamenciki, zadzwoniła dziś
    > marketingówka z NOVUM i od razu po ustaleniu że to ja jestem abonentem
    > (znała imię i nazwisko) usiłowała mnie skaperować do siebie. Kiedy
    > zażądałem informacji skąd mają mój numer, powiedziała, że z elektronicznej
    > książki telefonicznej.
    Tak sie sklada ze wlasnie "matka" TP ma w rzyci prawa pacjenta i na to brak
    silnego,TP nie reaguje ze adresy abonentow sa sciagane w sposob nielegalny z
    baz TP i rozgłaszane.W procesy sądowe sie bawic to nie w Polsce, w
    normalnym kraju za ujawnianie numerów aboneckich kary by im wybila to z
    głowy. Innych obroncow nie "widze" ...
    Jerzy