  • 51. Data: 2009-11-10 22:29:33
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Widzisz tam pytajnik ?

    Problem w tym, że i kropki nie widzę.

  • 52. Data: 2009-11-10 22:33:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

    > A co się stało, że już nie masz. Pytam z ciekawości. U mnie Neostrada
    > działała jak krew z nosa. Połączenie było zrywane nawet 300-400 razy
    > dziennie. To już niestety zależy co jak u kogo działa.

    Jakieś 3 lata temu kablówka zaoferowała szybsze łącze za mniejsze
    pieniądze, więc pożegnałem się z tpsa, jednak jak klientów w kablówce
    przybyło to się kicha zaczęła robić.

  • 53. Data: 2009-11-11 10:42:47
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org>

    > Problem w tym, że i kropki nie widzę.

    Umknęła bo nie niesie

  • 54. Data: 2009-11-11 22:11:38
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bywają monterzy, z którymi idzie sie dogadać i wtedy nie trzeba
    > "roboczogodziny plus amortyzacja plus uzgodnienia" tylko ręka w rękę i za
    > pięć minut kabel jest wciągnięty.
    > I naprawdę to kosztuje 150 PLN :-)
    > vari

    tyle ze wtedy babcia tepsa w papierach widzi wciagniety kabel (bo zrobil to
    na lewo pracownik firmy podnajmowanej przez tp- gdyby robila to ta firma
    byloby drozej- doliczyc trzeba dojazd amortyzacje babranine w papierach itp
    i ze 150zl robi sie 500zl
    Mam firme i czasem zazdroszcze tym ktorzy dorobia sobie po pracy 150zl... ja
    musze za to samo wziac wlasnie te 500 zeby nie stracic

    --
    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!

  • 55. Data: 2009-11-12 14:17:47
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    No dzis rzecznik TP na blogu swym napisal, ze beda DVD zamiast
    drukarek, a mialo byc juz bez prezentow. :) Ale ciekawsza wiadomoscia
    jest raczej, ze byc moze bedzie mozna przechodzic pomiedzy roznymi
    predkosciami w trakcie trwania umowy. Czyli mamy umowe na 512 kbps i
    przechodzimy sobie na 20 Mbps.

  • 56. Data: 2009-11-12 15:00:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > jest raczej, ze byc moze bedzie mozna przechodzic pomiedzy roznymi
    > predkosciami w trakcie trwania umowy. Czyli mamy umowe na 512 kbps i

    moze Vari sie zalapie ze swoja ledwie dychajaca linia ?

  • 57. Data: 2009-11-12 15:15:49
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > moze Vari sie zalapie ze swoja ledwie dychajaca linia ?

    Może kiedyś u nas...?
    http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/a
    rtykul/finlandia;zagwarantuje;kazdemu;szybki;interne
    t,183,0,546743.html

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 58. Data: 2009-11-13 13:50:59
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 12 Lis, 16:15, "Sempiterna" <r...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w
    wiadomościnews:hdh7rk$6cm$1@news.onet.pl...

    > Może kiedyś u nas...?http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/eb
    iznes/artykul/finlandia;...

    Z tego co wczoraj czytalem, to rzad wprowadza podobno taki przepis, ze
    w kazym nowym budynku mieszkalnym (??) maja klasc swiatowody, w ogole
    artykul byl hurra optymistyczny i mowil, ze te swiatlowody to wszedzie
    poloza.

    Brum: oby :) Od wczoraj czy przed wczoraj daja dvd zamiast drukarek.
    Duzo zmieniaja cos.

  • 59. Data: 2009-11-17 21:11:05
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Ile płacisz.