  • Data: 2009-01-21 00:24:28
    Temat: Re: Temporyzacja na S12
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Telemach" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:ade518b9-7f18-4b1d-b6fb-5fcf289f4a0c@w1g2000prm
    .googlegroups.com...
    > pozniej rejestr. Niestety u mnie jest tak ze rejestr wisi prawie w
    > nieskonczonosc a w tym czasie po zadzwonieniu na moj numer otrzymuje
    > komunikat ze numer jest nieosiagalny. Czy tak ma byc czy tez zglaszac
    > awarie ?

    Raczej zglos, ale technikowi...
    Rejestr nie powinien wisiec przez cale polaczenie, jesli tak jest, to
    moze go zbraknac dla innych abonentów, jesli sie ludzie rozdzwonia i
    rejestry beda caly czas wisiec...
    Rejestr ma tylko (w skrócie i uproszczeniu) przyjac numer, porozumiec
    sie z cechownikiem (-ami) celem dostarczenia informacji do zestawienia
    polaczenia, albo przy tranzycie powinien wydac numer do centrali
    odleglej i zaraz, gdy przestanie byc potrzebny, odlaczyc sie.

    --
    Alleluja i do przodu!
    (C) Lociec derechtór.