  • 1. Data: 2009-01-20 21:52:30
    Temat: Temporyzacja na S12
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    Jezeli wystepuje jako Ab.B i zadzwoni do mnie Ab.A a nastepnie Ab.A
    rozlaczy polaczenie to temporyzacja powinna wyczyscic wczesniej niz
    pozniej rejestr. Niestety u mnie jest tak ze rejestr wisi prawie w
    nieskonczonosc a w tym czasie po zadzwonieniu na moj numer otrzymuje
    komunikat ze numer jest nieosiagalny. Czy tak ma byc czy tez zglaszac
    awarie ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2009-01-21 00:24:28
    Temat: Re: Temporyzacja na S12
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Uzytkownik "Telemach" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > nieskonczonosc a w tym czasie po zadzwonieniu na moj numer otrzymuje
    > komunikat ze numer jest nieosiagalny. Czy tak ma byc czy tez zglaszac

    Raczej zglos, ale technikowi...
    Rejestr nie powinien wisiec przez cale polaczenie, jesli tak jest, to
    moze go zbraknac dla innych abonentów, jesli sie ludzie rozdzwonia i
    rejestry beda caly czas wisiec...
    Rejestr ma tylko (w skrócie i uproszczeniu) przyjac numer, porozumiec
    sie z cechownikiem (-ami) celem dostarczenia informacji do zestawienia
    polaczenia, albo przy tranzycie powinien wydac numer do centrali
    odleglej i zaraz, gdy przestanie byc potrzebny, odlaczyc sie.

    --
    Alleluja i do przodu!
    (C) Lociec derechtór.

  • 3. Data: 2009-01-21 10:42:37
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > polaczenia, albo przy tranzycie powinien wydac numer do centrali odleglej
    > i zaraz, gdy przestanie byc potrzebny, odlaczyc sie.

    S-12 to wogóle centrala dosc narowista.
    Ciagle sie tam cos dzieje.
    A to bug w warszawskich RSU zawieszajacy wyposazenia przy polozeniu
    sluchawki po wywolaniu FLASHa gdy nie wybierzemy choc jednej cyfry, a to
    inne opisywane tu czasem kwiatki.
    Ja na PC1000C pamietam rejestr "dlugie ucho" wiszacy milczaco i dopiety caly
    czas do rozmawiajacych abonentów i nie sluchajacy temporyzacji.
    Taki rejestr TW....:-)
    Dobrze, ze nie nagrywal jeszcze ale "nie takie zdolne rejestry mielismy w
    wersji eksportowej do ZSRR"....:P
    W koncu slowo REJESTR mozna róznie rozumiec....
    vari