  • Data: 2021-02-19 15:23:48
    Temat: Re: Tesla
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2021 o 15:00, Marek pisze:

    > Coś kręcisz. Niewyjaśnione ale jednak w sumie wyjaśnione.
    > No cóż albo się nie zainteresowałeś cewką Tesli albo potrafisz sam
    dokładnie odpowiedzieć na pytanie, skąd się tam bierze nadsprawność i
    samowzbudzenie przy mocy czerpanej (średnio) ok 1kW w replikach, które
    działają. Osobiście nie widziałem tego w realu, pobawię i jeśli działa
    to będę mógł dać 100% i bronić tej tezy do upadłego. Jest wiele
    wyjaśnień ale bladego pojęcia nie mam, które Cię zadowoli.

    Stąd wątek, bo liczyłem że ktoś z grupowiczów już to robił.

    > Jakiej znowu
    > wolnej energii promienistej?

    A sporo teorii jest w sieci jak i rozwiązań. Może będzie mi się chciało
    też to sprawdzić. Tu masz jakieś wykonanie:
    http://www.free-energy-info.co.uk/SChapt10Polish.htm

    A o energii promienistej i Tesli możesz poczytać bez problemu. Mam Ci
    podawać linki czy jak?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>