  • Data: 2021-02-20 21:46:23
    Temat: Re: Tesla
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.02.2021 o 21:12, LordBluzg(R) pisze:

    > https://youtu.be/Ik-AtOnc770
    > https://youtu.be/EDmTrBSKPac
    > https://youtu.be/3V_VIwbUJY0
    >

    > A tutaj jako redaktor naczelny wspomnianego portalu.
    >
    > https://youtu.be/tdbjJ0kLcTk
    >
    > Zenuś, łatwo cie wkręcił ten oszust :)

    Tylko dodam, bo 2 filmy mi wystarczyły, żeby sprawdzić kto to jest, że
    takie megabrednie głosi. Dawno takich bredni nie słyszałem, nawet na
    usenecie czegoś takiego nie ma :) Mówię sobie: "to się nie dzieje" :)

    No ale...
    Spojrzałem tylko na nieliczne komentarze, i jak zwykle, debile klaszczą
    :) Masakra jakaś, bo albo ja żyję w innym świecie, albo ten świat się
    cofnął w rozwoju, tyle że to nie mój świat :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>