    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 21 Feb 2021 10:11:54 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <6032956e$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Tesla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 21 lutego 2021 o 18:16:31 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    zachowanie jakiego się dopuściłeś, czyli zamiast uznać że poprawiłeś sobie humor
    wyczynami tamtego gościa musiałeś wystąpić jako ubeckie sumienie narodu. Link dałem w
    celach rozrywkowych bo do takich się kwalifikuje. Trzeba być debilem żeby tego nie
    zauważyć.

    jak znalazłeś niekoniecznie prawdziwe opinie to je opublikowałes?
    > Drogi debilu. Zajęło mi to 3 minuty i niczego, debilu nie publikowałem.
    > Podałem tylko link do publikacji i są to prawdziwe dane a nie zmyślone.
    udaje. Do rozrywkowego potraktowania co mówi informacje jakie podałeś nie miały
    żadnego znaczenia.

    > Skoro nie potrafisz odróżnić pranka od oszustwa i wyłudzeń, to się
    > zwyczajnie nie dziwię. Taki masz charakter. Każdy sądzi po sobie :]
    > Proste.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>