  • Data: 2020-10-07 14:57:45
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.10.2020 o 17:36, J.F. pisze:

    >teraz nie chcę skłamać, ale wydaje mi się, że podobny czas mi
    >wychodził - tyle, że autostradami leciałem pod 180-200, razem z
    >Niemcami w Porsche

    A za granica mandaty wysokie :-)

    On tam mowi, ze stara sie jechac 20 ponad limit, zeby nie za drogo
    bylo, ale
    -wyjazd - ok 24:00, tzn takie byly plany
    -koniec - 12:12 - ale to juz po wizycie na plazy, wiec moze o 11:00,
    moze 11:30 ..
    -komputer podaje srednia 95km/h, 1000 km -> 10.5h,
    -ale komputer pewnie nie liczyl czasu w przerwach, a trzeba tych
    postojow troche - winiety, paliwo, kawa, posilki.
    -Slowacja ... 3:45, cztery godziny chyba nie jechal
    -4:10 na filmie - na zegarku miga 1:38, to chyba moment wyjazdu.

    Wiec moze faktycznie 10-10.5h razem z postojami.
    Tylko ze google podpowiada, ze Makowa do Novigradu jest 908km (przez
    Zwardon).
    No i 74km do granicy - godzine powinien jechac.

    Tak czy inaczej - spokojnie jeden dzien, i to w sensie - ok 12h, a nie
    jedna doba.
    Z Poznania jednak dalej.

    J.