  • Data: 2021-01-25 20:35:52
    Temat: Re: Tesmat
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2021 o 17:24, J.F. pisze:

    > - no wlasnie - co z bagazami - gdzie je umiescic, aby nie przeszkadzaly ?

    Czteroosobowa rodzina z bagażami i tak się nie prześpi, a dwójka
    dorosłych może się zmieścić w dwie torby, które na czas spania
    przekładasz na przednie siedzenia.

    > Bo troche mi brakuje takiej mozliwosci w spaliniakach ... tzn niby
    > mozna, ale cos przeszkadza :-)

    Ale to nie jest kwestia napędu, tylko rozmiarów samochodu i konstrukcji
    w środku. W Octavii I spałem i na długość się zmieściłem, ale tylko po
    przekątnej, dwie osoby miałby by problem. Myślę, że w Passacie czy
    Mondeo kombi bez problemu dwie osoby się przekimają.

    > Zaraz ... do innych aut tez jest konkurencja, czy spaliniaki nie
    > wymagaja ? :-)

    Może to są zestawy "ratunkowe" na czas ładowania na tych wolniejszych
    ładowarkach? Jak masz siedzieć kilka godzin gdzieś na zadupiu, to równie
    dobrze możesz się przekimać. W spalinówce wystarczy pięciolitrowy
    kanister za 20PLN-ów, żeby dojechać do jakiejś cywilizacji.