    From: "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Test akumulatorków AA
    Date: Sat, 21 Mar 2009 23:25:41 +0100

    > A jakaż to rewolucja zaszła ostatnio w produkcji akumulatorów NiHM?

    A w nazewnictwie marnej jakości wyrobu i w naklejkach opisujących
    gigantyczne pojemności.
    Ten test pomagał omijać mizernej jakości, lansowany towar z ładnymi
    naklejkami.
    Nie od dziś wiadomo że marny towar który się nie sprzedaje, otrzymuje od
    specjalistów z działu marketingu mowy image i target :-)

    > Niby w jaki sposób zmarnowano?

    A w taki że zaniechano z Twojej (?) inicjatywy kontynuacji wątku, który
    pozwalał na uniknięcie złego wyboru.

    Nie atakuję ani osoby, ani jej decyzji - opisuję tylko zdarzenie.

    Mam nadzieję że pojawi się (albo już się pojawił) kolejny wątek który
    pozwoli miarodajnie (na miarę posiadanego sprzętu) ocenić wartość
    pojawiających się na rynku akumulatorków.

    Pozdrrr... Reksio