  • 1. Data: 2009-03-20 21:20:31
    Temat: Test akumulatorków AA
    Od: "kozioł" <neutrin)@wp.pl>

    Witam. Czy jest gdzies jakis test akumulatorków AA pod wzgledem trzymania
    pojemności i samorozładowania ?

  • 2. Data: 2009-03-20 23:58:55
    Temat: Re: Test akumulatorków AA
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 20.03.09 (piątek), 'kozioł' napisał(a):

    > Czy jest gdzies jakis test akumulatorków AA pod wzgledem trzymania
    > pojemności i samorozładowania ?

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=610
    103

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2009-03-21 09:04:35
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=610
    103

    Wątek niestety już zamknięty - czyli nie dowiemy się o nowych akumulatorkach
    które pojawiają się na rynku.
    A szkoda.
    Mogło to być niezłe zestawienie - a zarazem pomoc przy zakupie jakich aku
    unikać. Zmarnowano pracę wielu ludzi.

    Pozdrrr... Reksio

  • 4. Data: 2009-03-21 10:27:13
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 20 Mar 2009 22:20:31 +0100, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:

    >Witam. Czy jest gdzies jakis test akumulatorków AA pod wzgledem trzymania
    >pojemności i samorozładowania ?

    mysle, ze Sanyo Eneloop i ich klony.

    A ja mam troche inne pytanie. Kiedys wlozylem do pilota tv zwykle NiMH
    i pilot chodzil na nich z 1 rok....a w sumie juz powinny zdechnac.
    Wlozylem je do swojej ladowarki BC-700 i wyswietlilo sie napiecie 0.9V
    troche malo...czyz nie? Ciekaw jestem jak dlugo chodzilby pilot i do
    jakiego poziomu napiecia zeszlyby akku. Czy to dla nich byloby
    szkodliwe, jakby zeszly do 0 ?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-03-21 16:02:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Reksio,

    Saturday, March 21, 2009, 10:04:35 AM, you wrote:

    103
    > Wątek niestety już zamknięty - czyli nie dowiemy się o nowych akumulatorkach
    > które pojawiają się na rynku.
    > A szkoda.

    A jakaż to rewolucja zaszła ostatnio w produkcji akumulatorów NiHM?

    > Mogło to być niezłe zestawienie - a zarazem pomoc przy zakupie jakich aku
    > unikać. Zmarnowano pracę wielu ludzi.

    Niby w jaki sposób zmarnowano?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-03-21 22:25:41
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > A jakaż to rewolucja zaszła ostatnio w produkcji akumulatorów NiHM?

    A w nazewnictwie marnej jakości wyrobu i w naklejkach opisujących
    gigantyczne pojemności.
    Ten test pomagał omijać mizernej jakości, lansowany towar z ładnymi
    naklejkami.
    Nie od dziś wiadomo że marny towar który się nie sprzedaje, otrzymuje od
    specjalistów z działu marketingu mowy image i target :-)

    > Niby w jaki sposób zmarnowano?

    A w taki że zaniechano z Twojej (?) inicjatywy kontynuacji wątku, który
    pozwalał na uniknięcie złego wyboru.

    Nie atakuję ani osoby, ani jej decyzji - opisuję tylko zdarzenie.

    Mam nadzieję że pojawi się (albo już się pojawił) kolejny wątek który
    pozwoli miarodajnie (na miarę posiadanego sprzętu) ocenić wartość
    pojawiających się na rynku akumulatorków.

    Pozdrrr... Reksio

  • 7. Data: 2009-03-22 15:57:04
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 21.03.09 (sobota), 'Reksio' napisał(a):

    > Ten test pomagał omijać mizernej jakości, lansowany towar z ładnymi
    > naklejkami.

    Chińskie buble będą powstawać pewnie zawsze, ale jeśli ktoś planuje kupić
    rzeczywiście dobre aku to zdecyduje się na znane koncerny, a tych jest
    niewiele. I taką informację chyba nietrudno znaleźć...
    Jeżeli ktoś gustuje w chińskich bublach, to rzeczywiście - takie testy są
    dla niego. Choć nie ukrywam i w tym gównie czasem można znaleźć coś, co w
    pewnych sytuacjach może wystarczyć... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.